پالت سایه آناستازیا کارلی بایبل

چهارشنبه 15 مرداد 1399
16:20
shabnam

سلام خوشگلای دوست داشتنی من!! من مطمئنم که بین شماها طرفداری پالت سایه آناستازیا خیلی زیاد هستند و البته من هم متعلق به همان گروه هستم. آن لحظه‌ای که متوجه شدم که برند رولوشن با یکی از بلاگرهای یوتیوب با نام کارلی بایبل که اتفاقا از بیوتی بلاگرهای محبوب من است، همکاری کرده و یک پالت سایه عرضه کرده، خیلی هیجان زده شدم. هر روز که از خواب بیدار میشدم سایت‌های آرایشی که معمولا از آنها خرید میکنم را چک میکردم تا ببینم که آیا پالت سایه آناستازیا کارلی بایبل به ایران هم رسیده یا نه وقتی آن را در سایت لیلیوم دیدم، بی درنگ آن را سفارش دادم و خیلی زود به دستم رسید. من که در همان نگاه اول عاشق این پالت شدم. در ادامه نظر من در مورد این پالت را خواهید خواند.

طراحی بسته بندی پالت سایه آناستازیا بورلی هیلز، از نظر من تا حد زیادی منعکس کننده شخصیت کارلی است. او همیشه خیلی زنانه رفتار می‌کند و بنظرم پالت هم دقیقا به همان صورت است. روی پالت سایه آناستازیا اصل با حباب‌های سه بعدی صورتی رنگی طراحی شده و طرح روی آن خیلی دخترانه و رویایی است. سایز و اندازه این بسته بندی دقیقا شبیه به سایر پالت‌های آناستازیا است. داخل این پالت یک آینه وجود دارد که که خیلی کاربردی است و برای حمل و نقل و سفر گزینه بسیار مناسبی است. من واقعا عاشق طراحی این پالت شدم و به نظرم زیباترین پالت سایه آناستازیاست.

14 رنگ سایه در این پالت وجود دارد که هم رنگ‌های مات و هم رنگ‌های متالیک دارد. طبق چیزی که کارلی گقته، او حدود یک سال و نیم روی رنگ‌های آن کار می‌کرده است. همانطور که ممکن است که در ویدئوهای آرایشی او هم دیده باشید، کارلی عاشق رنگ‌های گرم است که اگر به سایه‌های پالت سایه آناستازیا اصل هم نگاه کنید خواهید دید که تقریبا طبق سلیقه اوست. همه رنگ‌های این پالت میزان رنگدانه‌های بسیار زیادی دارد، قابلیت ترکیب سایه‌ها بسیار زیاد است و اگر خیلی حرفه‌ای نباشید، این پالت می‌تواند استفاده خیلی آسانی دارد. دوام و ماندگاری سایه‌ها نیز بسیار زیاد است و تا ساعت‌ها بدون نیاز به پرایمر روی پوست باقی خواهد ماند.

از نظر من این پالت سایه آناستازیا یکی از بهترین و زیباترین همکاری‌هایی است که برند آناستازیا اخیرا داشته است. همه سایه‌های این پالت همگی منحصربفرد و خاص هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. اگر شما هم رنگ‌های پالت سایه آناستازیا بورلی هیلز را دوست دارید می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]