خط چشم ماژیکی منهتن ضدآب

سه شنبه 10 دی 1398
15:11
shabnam

جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید : « زیبایی یک زن در چشمانش است، چرا که چشم‌ها دروازه ورود به قلب هستند و قلب هم که جایگاه عشق است.»

خط چشم ماژیکی منهتن همیشه در قفسه آرایشی من وجود دارد و به نظرم وجود این محصول در کیف لوازم آرایشی هر خانمی یک ضرورت محسوب می‌شود. من این خط چشم را برای اولین بار در سال 2000 از آلمان خریدم. این خط چشم واقعا فوق‌العاده است. چشمان من بسیار حساس هستند و خط چشم Manhattan هیچ نوع آلرژی و حساسیتی روی چشمان من ایجاد نمی‌کند، که این ویژگی در مورد محصولات آرایشی ویژگی بسیار مهمی خواهند بود.

خط چشم ماژیکی منهتن تمام طول روز روی چشم مانده و جلوه فوق‌العاده زیبایی خود را حفظ می‌کند. علاوه بر این این خط چشم با کمترین تلاشی، پوشش فوق‌العاده‌ای روی چشم‌ها ایجاد می‌کند – که البته وجود اپلیکاتور منحصر بفردی که در این محصول موجود است، کمک شایانی به کشیدن خط چشم می‌کند. رنگ مورد علاقه من در بین رنگ‌های این محصول، رنگ خاکستری است اما شما می‌توانید از بین رنگ‌های سیاه، قهوه‌ای و آبی یکی را انتخاب نمایید. رنگ خاکستری برای داشتن آرایشی روزانه و معمولی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اگر خط چشم را برای آرایش شبانه نیاز دارید، رنگ سیاه برایتان ایده‌آل خواهد بود.

برند منهتن یک شاهکار در زمینه محصولات آرایشی محسوب می‌شود. خط چشم ماژیکی ضدآب منهتن بدون نیاز به کوچکترین ترمیمی تمام طول روز روی پوست خواهد ماند و به آسانی هم با کمک یک شوینده ملایم از روی پوست پاک می‌شود. حتی نیازی به یک شوینده مخصوص چشم هم نخواهید داشت چرا که خیلی سریع شسته می‌شود. بعلاوه خط چشم منهتن به سرعت روی پوست خشک خواهد شد. شما می‌توانید این محصول را به آسانی جابجا کرده و برای سفر آن را به همراه خود ببرید چرا که وزن کم و اندازه کوچکی دارد.

به طور کلی اگر به دنبال یک خط چشم فوق‌العاده و البته با قیمت بسیار مناسب می‌گردید، خط چشم Manhattan گزینه ایده‌آل شما خواهد بود که به شما این اجازه را می‌دهد که انواع خط چشم‌ها را روی چشم خود امتحان نمایید. اگر قصد خرید خط چشم ماژیکی منهتن را داشتید، حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید، چرا که در غیر اینصورت ممکن است خط چشم اصل را دریافت نکنید. اگر می‌خواهید خط چشم منهتن اصل را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید، پیشنهاد من این است که به سایت‌هایی مراجعه کنید که قبلا از آن خرید داشته‌اید و یا توسط افراد معتبری به شما معرفی شده‌اند. سایتی که می‌خواهم به شما معرفی کنم یک سایت معتبر است که من خرید همه لوازم آرایشی خود را از آن انجام میدهم. فروشگاه اینترنتی لیلیوم با سابقه درخشان در زمینه محصولات آرایشی عرضه کننده محصولات برندهای معتبر اورجینال خواهد بود. آدرس سایت را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید:

http://www.liliyome.com/


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]