پودر دکلره سفید ولا کالرچارم

سه شنبه 5 شهريور 1398
15:52
shabnam

وقتی تصمیم به رنگ کردن موهای خود می‌گیرید، باید به رنگ انتخابی خود و رنگ فعلی موهای خود توجه کنید. اگر رنگ انتخابی شما بیش از 3 یا 4 درجه روشن تر از رنگ موهای فعلیتان باشد، باید حتما ابتدا رنگ موهای خود را روشن کرده و سپس رنگ مورد نظر را روی موهای خود بگذارید. دکلره کردن موها یا (Bleaching) به معنای از بین بردن رنگدانه‌های طبیعی موهاست؛ ترکیبات شیمیاییِِ پودر دکلره و اکسیدان یا کرم دکلره، باعث می‌شود که رنگدانه‌های موها از بین رفته و رنگ تیره موها روشن شوند. به این نکته توجه داشته باشید که دکلره کردن باید تحت نظر یک متخصص رنگ و مو یا یک آرایشگر حرفه‌ای انجام شود، چرا که در غیر این صورت ممکن است آسیبی غیرقابل جبران به موها وارد شود. دکلره ی غیر اصولی باعث خشک شدن، سوختن و آسیب به موها خواهد شد بنابراین اگر تخصص ندارید، این کار را در منزل امتحان نکنید. استفاده از مواد مرغوب نیز از دیگر عواملی است که از آسیب به موها جلوگیری می‌کند.

امروز قصد دارم پودر دکلره ولا را به شما معرفی کنم که پودری سفید بوده و مخصوص موهای حساس و ظریف است؛ موهایی که خیلی زود آسیب دیده و چربی آنها گرفته می‌شود. پودر دکلره ی ولا ، چربی و روطوبت موها را حفظ کرده و اجازه نمی‌دهد که موها آسیب دیده و خشک شوند. شما می‌توانید از پودر دکلره سفید ولا هم ریشه و هم ساقه موها را روشن کنید. این پودر کاملا بدون غبار بوده و در صورتی که داخل ظرف دیگری ریخته شود، هیچ غباری در محیط پخش نخواهد کرد. پودر دکلره ولا موها را تا 7 درجه روشن تر کرده و در عین حال اجازه سوختگی و آسیب به موها را نیز نمی‌دهد. پودر دکلره wella درخشش و براقیت موها را از بین نمی‌برد و زیبایی طبیعی موها را کاملا حفظ می‌کند. از پودر دکلره سفید ولا به شکل‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این پودر هم می‌توان برای یکدست و روشن کردن موها و همینطور برای مش، بالیاژ و موارد دیگر قابل استفاده خواهد بود. این پودر که متناسب با موهای ایرانیان می‌باشد تولید کشور آلمان است. اگر تمایل به خرید پودر دکلره سفید ولا یا سایر محصولات ولا دارید می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]