کانسیلر مایع ال ای گرل نارنجی

پنجشنبه 7 فروردين 1399
11:51
shabnam

من عاشق آرایشم و اگه به وسایل آرایشی من نگاهی بندازید، میبینید که پر از سایه چشم و رژلبه. با این حال تعداد کانسیلرها و کرم پودرهایی که استفاده می‌کنم خیلی کم هستن چرا که پوستم خیلی حساسه و من هم از لایه لایه زدن مواد آرایشی روی پوستم میترسم. اما به تازگی متوجه شدم که چقدر پایه و اساس آرایش میتونه کل آرایش رو تغییر بده، به همین خاطر چند تا کرم پودر و کانسیلر خریدم. خب قطعا برای پوشاندن لکه‌های تیره پوست گندمی رنگم، به یک تصحیح کننده رنگ احتیاج داشتم. به همین خاطر کانسیلر ال ای گرل پرو نارنجی رو خریدم. همیشه فکر میکردم هیچ چیز نمیتونه پوستم رو صاف و یکدست بکنه، چون مهم نبود از چه مقدار کرم برای پوشاندن لکه‌ها استفاده کنم، در نهایت نتیجه‌ای که می‌گرفتم مطلوبم نبود. اما بالاخره تونستم چیزی پیدا کنم که عیب و ایرادات پوستم رو رفع کرده و نتیجه نهایی آرایشم رو فوق‌العاده کنه.

کانسیلر مایع ال ای گرل نارنجی فرمولاسیون کرمی غلیظی داره که به رنگ نارنجی پررنگه. انسجام و غلظتش به حدی بالاست که با رنگدانه‌های خیلی زیادی که داره، مقدار خیلی کمی از اون برای پوشاندن کل صورت کافی خواهد بود. هدف از استفاده ی کانسیلر نارنجی ال ای گرل همونطور که از اسمش مشخصه اینه که لکه‌ها و عیب و ایرادات پوستی رو بپوشونه. هرچند که اسم این محصول کانسیلر هست اما به نظر من بیشتر برای اصلاح رنگ پوست کاربرد داره. بر اساس سیستم اصلاح رنگی، رنگ نارنجی برای پوشاندن تغییر رنگ‌هایی که پوست را تیره کردن به کار می‌ره.

من مقدار خیلی کمی از کانسیلرال ای گرل رو برمیدارم و اون رو روی لکه‌های تیره پوستم میزنم بدون اینکه پخشش کنم. بعدش بسته به مقدار پوششی که میخوام داشته باشم از یک لایه کانسیلر یا کرم پودر استفاده میکنم. نتیجه فوق‌العاده ست، تا ساعت‌ها همه لکه‌های پوستم پوشونده میشن. با این کار نه پوستم چرب میشه و نه چین و چروک ایجاد میشه. این کانسیلر واقعا عالیه و من اونو به همه کسانی که به دنبال صاف و یکدست کردن پوستشون هستن پیشنهاد میکنم. در یک جمله میتونم بگم که کانسیلر ال ای گرل پرو همه اون کارهایی رو که ادعا میکنه انجام میده. بعلاوه یه اپلیکاتور براش مانند داره که محصول رو به مقدار کافی از کانسیلر خارج میکنه و این موضوع باعث میشه که تا مدت‌ها بتونید ازش استفاده کنید. به نظر من واقعا ارزش پولی که بابتش پرداخت کردم رو داره. واقعا میتونم بگم که از نظر من کانسیلر مایع ال ای گرل نارنجی هیچ عیب و ایرادی نداره.

اگر تصمیم به خرید کانسیلر ال ای گرل گرفتید، حتما یادتون باشه که از جایی خریدتون رو انجام بدید که بهش اطمینان کامل دارید. خیلی از فروشگاه‌ها و سایت‌ها هستن که این محصول رو به صورت فیک و تقلبی در اختیار شما قرار میدن، بنابراین فروشگاهی که انتخاب میکنید خیلی مهم خواهد بود. همونطور که قبلا هم بارها گفتم پیشنهاد من و فروشگاهی که همه خریدای من از اونجا انجام میشه، فروشگاه اینترنتی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com هست.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]