ست براش بی اچ کازمتیم آی اسنشال

سه شنبه 14 آبان 1398
16:20
shabnam

بعد از سال‌هایی که به عنوان یک میکاپ آرتیست کار میکنم، کلی براش آرایشی متنوع دارم که اگر بخوام بشمرمشون بیشتر از 200 تایی میشن. اینو گفتم که بدونید به محض اینکه یه براش خوب رو ببینم میتونم از ظاهرش تشخیص بدم و اگر چنین براشی رو ببینم بدون درنگ سریع میخرمش. چند وقت پیش که داشتم کار مورد علاقم رو ینی گشتن توی سایت‌های مختف و دیدن لوازم آرایشی، انجام می‌دادم با ست براش بی اچ کازمتیک مواجه شدم و این ست هم در همون نگاه اول توجه من رو به خودش جلب کرد. به همین خاطر نتونستم مقاومت کنم و تصمیم گرفتم که خیلی سریع بخرمش. حالا امروز اومدم در مورد ست براش بی اچ کازمتیک هفت عددی توضیحی براتون بدم تا اگر قصد خرید دارید بدونید براتون مفید هست یا نه.

هر کدوم از براش‌ها به تنهایی نرم و کاربردی هستن. دسته و بست نگهدارنده شون محکم و در عین حال بسیار سبک هستن. با اینکه چندباری شستمشون، نه رنگ بست‌ها تغییری کرده و نه پرزهای این براش‌ها از نظر فرم و حجم تغییری کردن. بعضی از براش های بی اچ کازمتیک بخصوص براش‌های سایه چشم، خیلی نرم‌تر از اون چیزی بودن که انتظارش رو داشتم و البته حجم و تراکم اونها هم به اندازه کافی بود. این ست حاوی براش‌های زیر میشه:

1- براش ترکیبی : این براش برای ترکیب سایه‌ها در قسمت چین پلک‌ها گزینه بسیار مناسبیه. بعلاوه از این براش میشه برای سایه زدن به سایر قسمت‌های چشم نیز بهره برد و حتی برای هایلایت کردن هم گزینه خوبیه.

2- براش سایه بزرگ : پرزهای این براش مصنوعی هستن بنابراین میتونین برای استفاده از سایه کرمی مورد علاقتون، برای زیرساز سایه و هر کار دیگه‌ای که دوست دارید ازش استفاده کنید. این براش خیلی خوب سایه‌ها رو توی خودش نگه میداره و بنابراین نیاز نیست که چندبار روی پودر کشیده بشه.

3- براش سایه کوچک : این براش از موی طبیعی ساخته شده و خیلی نرمه که برای سایه زدن خیلی ایده‌آله. از این براش میشه برای ترکیب سایه هم استفاده کرد.

4- براش ترکیبی زاویه دار : این براشِ نرم که از موهای طبیعی ساخته شده برای سایه زدن به گوشه خارجی چشم خیلی مناسبه و به راحتی سایه‌ها رو ترکیب می‌کنه. پرزهای این براش خیلی زیاده برای سایه زدن لازم نیست که براش رو چند بار به سایه آغشته کنید اما برای ترکیب کردن باید وقت بیشتری بذارید. استفاده از نوک براش هم برای سایه زدن به خط چشم پایینی هم خوب جواب میده.

5- براش مدادی : این برای یکی از براش‌های مورد علاقه منه. اونقدر نرم هست که بشه از اون در قسمت‌های خیلی حساس پوست استفاده کرد تا جلوه‌ای دودی به چشم بدیم. تراکم این براش هم خیلی بالاست و استفاده آسونی داره.

6- براش خط چشم نرم : این براش کمی ضخیم‌تر از چیزیه که من دوست دارم اما برای خط چشم ژله‌ای زدن گزینه خیلی مناسبیه. اما کاش کمی متراکم‌تر بود، اونوقت میشد خط چشم‌های دقیق‌تری کشید، با این حال نتیجه استفاده از این براش هم راضی کننده ست.

7- براش کوچک زاویه‌دار : این براش زاویه‌دار خیلی نرمه و من فکر نمیکردم عملکرد خوبی داشته باشه با این حال خیلی خوب جواب داد. این براش از پرزهای مصنوعی ساخته شده و برای خط چشم، خط ابرو و حتی یک سایه دقیق، گزینه مناسبی به حساب میاد.

من که واقعا تحت تأثیر براش های بی اچ کازمتیک قرار گرفتم و اصلا هم از خریدشون پشیمون نیستم. اگر علاقه زیادی به آرایش چشم دارید، خرید ست براش بی اچ کازمتیک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. من خودم این ست رو به صورت غیرحضوری از سایت اینترنتی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com خریدم.


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]