برند ریل تکنیک

چهارشنبه 17 مهر 1398
16:32
shabnam

از سال 2011 و از زمانی که برند ریل تکنیک بازار صنعت زیبایی را در فروش آنلاین محصولات آرایشی تصاحب کرد، محصولات متنوع و جدید بسیاری از این برند روانه بازار شده است. همراه با این محصولات آموزش‌هایی نیز به صورت مجازی در اختیار افراد قرار می‌گیرد که این آموزش‌های الهام‌بخش تنها با کلیک روی یک گزینه برای همه افراد قابل دسترسی خواهند بود.

ما معتقدیم که هر فردی اگر براش مناسب و با کیفیت در اختیار داشته باشد و همچنین آموزش‌های لازم را برای این کار دیده باشد، می‌تواند آرایش را به بهترین شکل روی چهره خود داشته باشد. براش های ریل تکنیک که همگی توسط میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای و بلاگرهای پرطرفدار طراحی شده‌اند، همگی ترکیبی از مواد درجه یک و همینطور توصیه‌هایی برای استفاده از این محصولات هستند. همه براش های ریل تکنیک دارای سیستم کدگذاری رنگ‌ها بوده و همین عامل کمک می‌کند تا شما بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ بعلاوه با استفاده از این براش‌ها می‌توانید همانند میکاپ آرتیست‌ها عمل کرده و جلوه فوق‌العاده‌ای به چهره خود دهید. براش‌های برند ریل تکنیک از پرزهای طبیعی و بسیار لوکس و جذاب تهیه شده‌اند که به شما در رسیدن به نتیجه‌ای بی عیب و نقص روی پوستتان کمک می‌کند.

سامانتا و نیکول در خانواده‌ای زندگی می‌کردند که اطلاعات آنها را در مورد آرایش بسیار بالا برده بود. خاله آنها که یک میکاپ آرتیسیت حرفه‌ای بود در لندن زندگی می‌کرد و مشتریان معروفی همچون پرنسس دایانا داشت. مادر آنها نیز به این کار مشغول بود و همیشه سعی می‌کرد خود را به روز نگه دارد. آنها که در آن زمان دختران جوانی بودند، همدیگر را آرایش می‌کردند و این باعث می‌شد تجربه بیشتری کسب کنند و از آنجا که نیک خواهر کوچکتر بود، بیشتر مورد آزمایش قرار می‌گرفت. وقتی زمان آن رسید که آنها نیز شغل خود را انتخاب کنند، مشخص بود که مسیر این دو خواهر نیز، آرایشگری بود. سم و نیک با استعداد و خلاق بودند و دوست داشتند جا پای خاله خود بگذارند، اما بیش از همه این علاقه سم و نیک بود که آنها را به این سمت سوق داد.

در سال 2008 سامانتا اولین ویدئوی خود را در یوتیوب آپلود کرد. در آن زمان او باردار بود و قصد داشت به نروژ مهاجرت کند تا دختران خود را بزرگ کند. اما وقتی دوستانش از او سوال می‌کردند که چطور اینقدر زیبا آرایش شده‌اند، اولین ویدئوی خود را در کانال یوتیوب با نام Pixiwoo منتشر کرد. خیلی زود این دو خواهر تصمیم گرفتند کار خود را به صورت مشترک در کانال یوتیوب ادامه دهند. وقتی در سال 2010 تعداد اعضای این کانال به 30000 نفر رسید، ایده اصلی برند ریل تکنیکس شروع به شکل گیری کرد. یکی از مهم‌ترین دلایلش هم استفاده از وسایل مناسب و باکیفیت برای آرایش بود.

امروزه برند ریل تکنیکس محصولات خود را در سراسر دنیا از جمله انگلستان و آمریکا به فروش می‌رساند؛ سم و نیک هم همچنان جزء بهترین میکاپ آرتیست‌ها هستند که در ستون‌های مجلات زیبایی مقاله می‌نویسند. محصولات real techniques راه خود را به ایران نیز باز کرده‌اند و سایت آرایشی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com عرضه کننده محصولات ریل تکنیک اصل می‌باشد.


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به beautyblog است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]